בפרסום בורדו הפתיעו השבוע את קהל שומרי המסורת בשאלה מאתגרת במיוחד "מה המסורת שלנו", בסדרת מודעות קריאטיביות שמפרסמות את מוצרי עוף ירושלים בהשגחה המהודרת של 'שארית ישראל' אנו רואים את דמותו של הילד הליטאי שמנסה לברר את השאלה שמציקה לרבים מאתנו, מה זה מסורת…
איציק גרין מבעלי פרסום בורדו מספר לנו על תהליך החשיבה שהתחיל כבר לפני מספר חודשים, בסיעור מוחות שכלל את המקצוענים של בורדו, שם ניסו לפצח את הדי אן איי של קהל היעד. עשרות אופציות עלו וירדו מהשולחן, סקיצות על גבי סקיצות ועד לתוצאה המבריקה שלפניכם.
האסטרטגיה שעומדת מאחורי הקמפיין היא שעל אף ההיצע הגדול של מוצרים כשרים וההבדלים שנטשטשו עם השנים בין גופי הכשרות השונים, עדיין מה שמכתיב את תהליך הקניה הוא ההרגל ומסורת רבת השנים של הלקוחות, כך שכל בן תורה שמקפיד לשמור על מסורת בית אביו יקפיד לרכוש מוצרים של 'שארית', כי זה מה שהוא רגיל אליו, זאת המסורת שלו.
מכאן הגיע הרעיון לחפש את המנהגים השונים שאינם כתובים בשום מקום, הדברים שאנחנו לא מתפשרים עליהם ולו רק כי זאת המסורת שלנו, נמצא את זה בכל זמן ומועד, אם זה מנהג אכילת קרעפלאך בהושענא רבה, לבישת קיטל בחופה, משחק הסביבון בחנוכה וההקפדות השונות בחג הפסח, הכל זה ענין של מסורת, כמובן שהמסורת של בני התורה היא לקנות מוצרי בשר ועוף של 'שארית, זאת מסורת שרבותינו קבעו ועל פיה הם ייסדו את השחיטה המהודרת של 'שארית'.
אז בפעם הבאה שמישהו ישאל אתכם, מה המסורת שלנו, תביאו לו את סדרת המודעות של עוף ירושלים…