תשאלו את כל משרדי הפרסום וכולם יגידו לכם שלא משתלם לעשות קמפיין בחירות, זאת עבודה אינטסטטיבית 24 שעות ביממה, להתעסק עם כל הלכלוך שקיים בפוליטיקה, להסתכסך עם האנשים מהצד השני ותמיד ברגע האחרון יהיה את משתה המנדטים הגדול שישאב מהמפלגה שלך את כל המצביעים, אז בשביל מה לעבוד…
ועם זאת תקופת הבחירות היא תור הזהב בעבור משרדי הפרסום, התקציבים הגדולים, החשיפה ושטחי הפרסום גורמים לכל מנהל משרד פרסום לנסות ולהשיג נתח מתקציב הבחירות.
במפלגת יהדות התורה הענין הרבה יותר מסובך כאשר ברקע נמצא העקרון הקדוש של 60:40 שהשתנה בבחירות האחרונות ל 50:50 וכך כל מנדט מתחלק ל-2, כל ארוע מקבל חסות מ2 המפלגות כאחד ותקציב הבחירות גם הוא מתחלק לשניים, וכך בעוד עד היום רק מפלגה אחת נהנתה מתקציב הענק של יהדות התורה, הפעם לראשונה התחלק הקמפיין בין המטות של אגודת ישראל ודגל התורה, בעוד שאת הקמפיין של אגודת ישראל ניהל המשרד הוותיק של בולטון פוטנציאל, בדגל התורה העדיפו להזרים דם חדש למערכת ולגייס למשימה כוחות צעירים ורעננים ובעוד שבתחילת הדרך היו כאלה שפקפקו ביכולתם להכנס לתחום המורכב הזה, ההצלחה הוכיחה שברגע האמת ההחלטה השתלמה במיוחד.
פרסום בורדו סייעו בהפקת הקמפיין במהירות מעוררת השתאות, נתנו מענה מהיר בצד הביצועי והביאו רעיונות חדשניים שתרמו להצלחה הגדולה של יהדות התורה, בעבודה מורכבת ובשיתוף פעולה פורה עם 'בולטון פוטנציאל' הצליחה יהדות התורה להביא את הקמפיין לשיאים חדשים ולהצלחה יוצאת דופן.
"אנחנו באנו להוכיח שהציבור החרדי יכול להתחדש", אומר לנו איציק גרין, מנהל הפרסום של 'בורדו', "יצאנו לשטח והרגשנו שהציבור מחכה לקמפיין אחר, צעיר, קופצני, קמפיין שיתן ביטוי לכל החלקים בציבור החרדי ויוציא מהבית את כל המתלבטים למיניהם, המספרים הוכיחו שצדקנו, כמעט לראשונה בהיסטוריה של המלגות החרדיות ראינו התגייסות מוחלטת של חרדים מכל הסוגים, אנשי עסקים, בעלי בתים, בחורי ישיבות ובני תורה כולם יצאו מגדרם ועבדו במרץ לחזק את יהדות התורה ולהביא עוד קולות למפלגה, הקמפיין שהובלנו בשיתוף פעולה מלא עם כל הכוחות הצעירים בדגל התורה – בדיגיטל וברשתות החברתיות וגם בפרינט- נתנו לצעירים את ההרגשה שחברי הכנסת מדברים אליהם ונמצאים שם בשבילם לא רק ברגע האמת.