מה מוביל אותנו

בורדו הוא צבע חזק ודומיננטי מאוד ממשפחת הצבעים החמים, הוא משדר ממלכתיות ואצילות ותופס את תשומת
הלב של הצופים. בהיותו צבע אדום הוא נחשב החם והאגרסיבי מבין הצבעים, מייצג תשוקה כוח וחיוניות, פראיות ומהירות, תחרות ותוקפנות.

נגיעה עלינו

אנחנו מאמינים בגישה פרסונלית

שמתאימה לכל מותג את הפרסום המתאים, באסטרטגיה מדויקת ומענה הוליסטי לניהול הפרסום בכל ערוצי המדיה.

אנו מאפשרים ללקוחותינו One Stop Shop באיזון נכון שנותן ללקוח את הכוח לבלוט בכל מקום, להיחשף לקהל יעד גדול וממוקד, ולקבל בס"ד תוצאות ממוקדות ומדויקות.

עם ניסיון של למעלה מ-13 שנה באסטרטגיה, פרסום ושיווק בפרינט ובדיגיטל, אנו מפיקים תוכן איכותי ומנהלים קמפיינים חכמים לטובת לקוחותינו באמצעות מחקר מעמיק, כתיבה חכמה וקולעת, פילוח מדויק של קהל היעד ובחירה נכונה של פלטפורמת הפרסום המתאימה ביותר לקמפיין.

ב'בורדו' יושבים מיטב המוחות ואנשי המקצוע שבונים אסטרטגיה מנצחת בהתאמה אישית, יחד עם וויז'ואל כובש ומהפנט שבא בליווי אישי וצמוד לאורך כל התהליך, הניסיון שלנו יחד עם מקצועיות ללא פשרות מביא לתוצאה מנצחת לטובת הלקוחות שלנו.

התהליך שלנו

הגישה שלנו אומרת שהלקוח צריך לקבל את כל התשובות במקום אחד, בפרסום בורדו אנו מרכזים את כל הפעילות עבור הלקוח במקום אחד, מול גורם אחד. לאחר פגישת הקונספט הראשונה אנו מנסים להבין את צרכי הלקוח ולהציע את הפתרונות האפשריים הטובים ביותר, כאשר מעורבות הלקוח לאורך כל התהליך חשובה ובעלת ערך רב ויחד אנחנו מממשים רעיון למציאות.
החל ממחקר יסודי ומעמיק, דרך לוח זמנים מוגדר ומחייב, תפיסת עיצוב חדשנית ופורצת דרך, ועד המוצר המושלם שמוביל לתוצאות של ממש.

הסיפור שלנו

"אנשים לא קונים מוצרים. הם קונים סיפורים"

הגישה שלנו, שמתבססת על אין סוף תובנות ומחקרים, היא שבבסיסו של כל מותג יש סיפור, סיפור או ערך שגורמים לצרכן לקנות את המוצר, סיפור טוב הוא זה שגורם לפרסום להיות טוב יותר, חזק יותר וברור יותר.

לאחר פגישת הקונספט הראשונה אנו מנסים להבין את הסיפור שמאחורי הלקוח, בד בבד עם מחקר מעמיק שבוחן את צרכי הלקוח כדי שנוכל להציע את הפתרונות האפשריים הטובים ביותר, כאשר מעורבות הלקוח לאורך כל התהליך חשובה ובעלת ערך רב ויחד אנחנו מממשים רעיון למציאות.

התהליך שלנו מתחיל ממחקר יסודי ומעמיק, דרך לוח זמנים מוגדר ומחייב, תפיסת עיצוב חדשנית ופורצת דרך, ועד המוצר המושלם שמוביל לתוצאות של ממש.

הצוות/הצבע שלנו

האנרגטי

שולמית רוקח, המנכלי"ת הבלתי נלאית, זאת שלא מוותרת על שום מפגש עם הלקוח, מתווה את הדרך ומביאה את הרענון לצבע.

הצבע שאני אוהבת
אדום

צבע שמשדר כוח ואנרגטיות, הוא גם משמש אזהרה, מזכיר לי לבדוק כל הזמן מה קורה בעולם ואף פעם לא לנוח...

החדשנית

יצירתית ומעצבת בנשמה, זאת שנותנת את הצבע לכל קמפיין ולכל מודעה והופכת את הדמיון שלנו למשהו חי וממשי שמושך לקוחות.

הצבע שאני אוהבת
סגול

סגול, צבע של ריכוז פנימי. עוזר להעמיק בפנימיות, להיפרד ממיותר ולהתרכז בנושא העיקרי. הוא מגרה את המוח וגורם לפתרון יצירתי וחדשני בכל מצב.

הדיגיטלי

הכי 2021 במשרד, אחד ששותה פייסבוק לבוקר, מבין הכי טוב בדיגיטל, הוא זה שמוודא שהכסף שלכם אכן מגיע למקומות הנכונים.

הצבע שאני אוהב
כסף

כסף, אין לו ריח אבל יש לו צבע... הכסף הוא צבע סטרילי ועתידני, הוא מסמל את הטוהר המושלם ומשתלב כמעט בכל מקום ובכל דבר.

האסטרטג

דוד אלבום, מנכ"ל שותף וזה שמוביל את הקו המחשבתי, האחר והמעניין יותר, זה שיאפשר לכם למצות את המקסימום מכל שקל בתקציב הפרסום שלכם.

הצבע שאני אוהב
צהוב

הצבע הצהוב מייצג חשיבה אינטלקטואלית הנובעת מהתבוננות בריכוז ומיקוד פנימי והפעלת שיקול דעת, עבורי הוא מסמל אופטימיות, רעננות וחשיבה חיובית ואנרגטית.

הקריאטיבית

האלופה בקריאייטיב ופתרונות שיווק, מומחית בגיבוש תהליכי אסטרטגיה, פרסום, אפיון ובניית תדמית, מנהלת את הסטודיו ביד רמה ולא נותנת לשום טעות לחמוק מתחת לאצבעות...

הצבע שאני אוהבת
כחול

כחול משדר רעננות ויוצר תחושת אווריריות ומרחב, הוא נותן לי את ההשראה לפתרונות שאני נותנת ללקוח.

הצבעונית

מנהלת הקריאייטיב ומעצבת בחסד עליון, אלופה בעיצוב וממתגת עם חוש שישי לעיצוב, מומחית ביצירת ויז'ואל מושך ומעניין ששום לקוח לא יוכל להתעלם ממנו.

הצבע שאני אוהבת
ירוק

ירוק, צבע טהור שמסמל איכויות של מנהיגות נשית, הוא משדר טבע ואהבה, רעננות וקלילות ונותן לי את היצירתיות ואת האהבה למקצוע.

האסרטיבי

מנהל הלקוחות והסופרווייזר, זה שמוביל את הלקוח למקום הנכון, יודע לשאול את השאלות הנכונות ולהעמיד דברים על דיוקם.

הצבע שאני אוהב
בורדו

בורדו, קודם כל כי זה המשרד שלי 🙂 הוא משדר עוצמה וכוח יחד עם קלאסיות מסוימת, צבע חד שאינו משאיר מקום לספיקות...

הפרסומאי

הקופירייטר והאסטרטג בחברה, אצלו המסר הוא המלך, לא משנה מה תרצו להגיד הוא יכתוב את זה עבורכם יותר טוב ממה שחשבתם, כאן הדרך משנה, לא רק התוצאה.

הצבע שאני אוהב
זהב

זהב, צבע של עצמאות וזהות עצמית. התעוררות המודעות וזהות העצמית, הידע והחוכמה הפנימית. שפע ורוחניות עשירה.

השפיצית

מנהלת המשרד, היא אחראית לוודא שלא נצא בהפסדים מכל הסיפור הזה... אחראית על חשבונות וספקים עם חיוך גדול בין השיניים.

הצבע שאני אוהבת
כתום

כתום, צבע חם הבנוי מאדום וצהוב, מעורר, ממריץ ומסמן התלהבות וחדשנות, מביא זרימת אנרגיה חיונית, קורא לפעולה ונותן תחושה של איזון והרמוניה פנימית.